Expositie groep 8 obs de Vierambacht

“GROTE KNIPOOG”

De expositie “GROTE KNIPOOG”  was een succes te noemen. Wat was het druk ondanks de hitte! Er waren wel 20 ouders naast de nog eens 27 leerlingen dus het was hutje mutje in het lokaal.

Tijdens de lessen zijn we bezig geweest om ons te laten inspireren door grote kunstenaars als Van Gogh, Escher en Matisse. We maakten een schilderij met korte penseelstreken in de favourite kleuren van Van Gogh. We maakten met foam een ontwerp voor patronen van een tegeltableau op de “Escher”manier. Als laatste werd er nog aan een lino gewerkt, waarbij alles wat wit moest blijven, uitgesneden moest worden met gutsen. Het geheel werd daarna in de gewenste kleur afgedrukt.

Groep acht, Punt 5 wenst jullie een hele mooie toekomst en veel creativiteit toe in jullie verdere loopbaan.

Dit bericht is geplaatst in NIEUWS. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.